خرید پشتی طبی باراد
.
درباره ما
آخرین مطالب
آمار وب سایت

فروشگاه خرید اینترنتی انواع مدل های پشتی طبی باراد

 

خرید اینترنتی پشتی طبی باراد مدل اکسیژن

پشتی طبی باراد مدل اکسیژن یکی از بهترین پشتی های طبی می باشد که برای سلامتی هر شخصی لازم است. شما با خرید پشتی طبی باراد مدل اکسیژن از کمر درد و درد گردن رهایی می یابید. پشتی طبی باراد مدل اکسیژن دارای تیغه پلیمری با قابلیت ارتجاعی برای پر کردن گودی کمر و راحتی بیشتر می باشد. پشتی طبی باراد مدل اکسیژن دارای طراحی ارگونومیک با قابلیت تنظیم برای افراد در اندازه های مختلف می باشد. این پشتی طبی همچنین قابلیت نصب آسان بر روی انواع صندلی های اداری ، اتومبیل و ... را دارد.

خرید پشتی طبی باراد

چرا پشتی طبی باراد بخریم؟

استفاده از روکش سه بعدی، تکنولوژی روز اروپا در تولید بافت ضد تعرق برای این پشتی طبی می باشد. بافت سه بعدی از دو لایه شبکه ای شکل تشکیل شده است که الیاف انعطاف پذیر با خاصیت ارتجاعیاین دو لایه را به یکدیگر متصل نگه دارند و ارتفاع پارچه را می سازند. بافت سه بعدی از هزاران کانال هوا تشکیل می شود که فاصله ای از هوا بین شما و صندلی ایجاد می کند. حالت ارتجاعی این الیاف، آسایش و راحتی بیشتری را هنگام نشستن فراهم می کند.

پشتی طبی باراد

پشتی طبی باراد بهترین پشتی طبی باراد

با خرید پشتی طبی باراد از کمردرد های ناشی از نشستن های طولانی مدت با کاهش فشار وارد بر مهره ها و دیسک های ستون فقرات جلوگیری می کنید. با خرید پشتی طبی باراد مدل اکسیژن ستون فقرات در بهترین وضعیت درنتیجه جلوگیری از بیماری های ستون فقرات همچون فتق دیسک کمر، قوزپشتی و … قرار می گیرد. پشتی طبی باراد باعث جلوگیری از سردرد با تصحیح طرز قرارگیری ستون فقرات و جلوگیری از تغییر قوس ستون فقرات در ناحیه گردن می شود. پشتی طبی باراد منجر به جلوگیری از فشار وارد بر ششها در هنگام نشستن، بهبود تنفس و اکسیژن رسانی به مغز و درنتیجه افزایش انرژی و فعالیت فکری می شود. با خرید اینترنتی پشتی طبی باراد از عضلات کمر و پشت حمایت می کنید و باعث جلوگیری از خستگی زودرس و کمک به فرایند نشستن صحیح و راحت می شوید.

برای خرید پشتی طبی باراد به قیمت : ۹۷,۰۰۰ تومان بر روی خرید محصول کلیک کنید.

خرید پشتی طبی باراد

http://parlyn.net/barad-back.html





:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تینا وب مرجع سرگرمی, عکس, اخبار,بیوگرافی
ت : سه شنبه 19 ارديبهشت 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی